lördag 13 augusti 2005

Carolina Gynning: Jag har knarkat

Rubriken är hämtad från Aftonbladets hemsida. Notisen lyder:
Kokainfester. Gruppsex. Ätstörningar. I nya biografin "Ego girl" avslöjar Carolina Gynning allt.

-Det är ingen idé att hymla. Jag har knarkat så in i helvete, säger hon.

I självbiografin "Ego girl"berättar hon om bisarra kokainfester i Paris och Los Angeles, skamliga förslag i modellvärlden och heta romanser med män från den undre världen. Redan som ung tonåring boffade hon tändargas, testade droger och haft gruppsex.

Först funderar jag över hur det angår mig. Jag funderar över vem Carolina Gynning är - själv har jag inte en aning. Dock misstänker jag att hon varit med i melodifestivalen eller nån dokusåpa, det brukar vara såna som hamnar i Aftonbladet.

Visserligen skriver hon om "modellvärlden" och "undre världen", men jag tvivlar på att hon tillhör de senare. Den gruppen säljer nog inga lösnummer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa bok ja läst du är bäst tjejen
Massa +++++ till Carolina Gynning
Stå på dig
/En som diggar din bok Ego Girl