måndag 14 augusti 2006

Semestertripp i valrörelsen


Passade på att ta ledigt fredag och måndag och på så vis få en långhelg för en liten semestertripp. Partikamraternas glada hejarop lät inte vänta på sig...
Vilken gräddfil åker du i som kan ta semester mitt i valrörelsen?
Och när jag ikväll öppnade upp e-postlådan så fanns där 63 nya e-brev. Jag behöver inte lida av existensångest i alla fall :-) Efter en snabb överblick kan jag kasta hälften av e-breven. Men resten ska hanteras...

Bland annat hann jag med ett besök ute på Bjärehalvön. Åt lunch i Torekov och kikade på ett fint sjöfartsmuseum där. Jag såg kossorna uppe på den berömda Hallandsåsen innan vi kom ner till Båstad. Och jag förevigade tunnelmynningen där det står 1-0 till Berget i matchen mellan Berget och Banverket...

Alla dessa teman
återkommer jag till i bloggningar framöver vid lämplig tillfälle...

Inga kommentarer: