onsdag 4 oktober 2006

En gammal lärare dyker upp


Nämen, där är ju min gamla mellanstadielärare Janne Stahre från Fårboskolan!

Egentligen har jag bara ett minne av honom, och det har jag bloggat om tidigare. Men jag gissar att vi hade honom som lärare i idrott och nåt annat ämne. Har för mig att vi hade honom hela fredagarna... men det är ju tjugofem år sedan så ni får ursäkta om minnet sviker...

"Hyggligt ungt fotbollslöfte" skrev jag för ett år sen. Googlar man på Jan Stahre så visar det sig att min kommentar stämmer rätt väl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det kändes bra att vara lärare idag;)

tomasrj sa...

Jodå, det var roligt. Jag hade elever i klasserna 2-5 i olika konstellationer. I den åldern är de pigga och nyfikna.

Anonym sa...

Vi är visst här samtidigt!*ler*
Jag borde googla på min lärare från 5-6:an,honom gillade jag skarpt,det skulle vara kul att veta vad han gör nu..
Hans fru var också lärare,henne hade jag i 3-4:an,toppen ,hon åxå!