lördag 3 februari 2007

Kristdemokrat, homofob och bög låter tungt


Nog för att jag förstått att kristdemokrater har det lite svårt med homosexualiteten. Men att det var så illa att man måste rabbla upp hela romaner med bortförklaringar efter att ha blivit påkommen med att suga av en gubbe i ett badhus låter jobbigt. Varför inte bara "komma ut" och lämna de högfärdiga homofoberna i det utdöende moralkakepartiet?

Han skulle bara titta på en skada på den andres penis, skriver Aftonbladet... Fast den andre hävdar att han inte hade nån skada på penisen. Åklagaren menar att det handlade om oralsex på allmän plats. Bilden har jag arrangerat, den är tänkt att ge nya uppslag till bortförklaringar...

Andra bloggar om: , , , ,

9 kommentarer:

Nicke Grozdanovski sa...

Härlig förklaring :-) Ska vara en kristdemokrat att komma på en sådan

Anonym sa...

Erik Slottner (bög) har varit KDU-ordförande 2001-2005. Men han verkade mer vara en slags galjonsfigur för att dölja de mörkare krafterna i moderpartiet.

Anonym sa...

Ränderna sitter i än!

tomasrj sa...

Observant! Sandaler.
:-)

Anonym sa...

*fniss*


Synd förresten att du tog bort "chat rutan" intill,jag förstår att du gjorde det..
Det blev mycket strunt från ett håll...
Och det är så trist när s.k vuxna människor är värre än barnungar..

tomasrj sa...

Mammamia: Den kanske kommer tillbaka.

Nicke Grozdanovski sa...

Hej Tomas.. Vad har du för bortförklaringar till bilden till denna artikel? :-)

tomasrj sa...

He he... jag ska bara böja mig ner efter tvålen!

Nicke Grozdanovski sa...

Dina fötter har just blivit offentliga :-)