tisdag 26 juni 2007

Och åren de gingo


Det gladde mig att jag faktiskt hade en ungdomsfinne på gång fram på ena kinden, när jag skulle hämta ut mitt nya körkort. Men samtidigt undrar jag om det hjälpte!? Tjugo års åldrande, tjugo års förfall, blir ändå påtagligt.

Med ålderns rätt så sparar jag ner på orden under sommaren, när politiken ligger i stiljte. Därmed inte sagt att jag inte engagerar mig. Domen mot Per Johansson; borgarnas avdrag för pigor; borgarnas subventionerade arbetsgivaravgifter som gynnar imperialistiska Mcdonalds utan att skapa jobb; eller borgarnas utspel på DN Debatt igår om utnämningspolitiken, där borgarna tog en socialdemokratisk tradition vidare med politiska utnämningar som ibland är riktigt pinsamma är bara något av det som andra skrivit om och som vi inte får glömma!

Även om jag vilar
tangentfingrarna så är jag desto flitigare med avtryckaren. En del av mina bilder hittar ni här.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: