fredag 30 oktober 2009

Tyvärr för sent

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena!

Jag har läst så många artiklar och inlägg om win-vista at det ska vara så dåligt med mera.

jag är en av dom kanske lyckliga som inte fått ett måndags ex :)

Min orginal version flyter på som det ska utan blåskärmar. Tror nästan att det är dom som mäst klagar är dom som sitter med piratkopior eller dom som som kör in vistan i en gammal burk och tror att det ska fungera felfritt.

ser fram emot att testa win 7.

tomasrj sa...

Jag hade en compac med xp men tröttnade på alla dessa dialogrutor om allt möjligt som jag inte förstår. Dessutom gick fläkten mest hela tiden och hårddisken hördes knorra trots att jag inte gjorde nåt.

Bytte till mac 2007 och är så glad över att jag slipper bry mig om datorn. Det finns inget tekniskt motstånd, inga dialogrutor, den är tyst, jag har inget virusprogram och dessutom är den snygg. Windows 7 verkar ha snott en del saker från apple. Men samtidigt kommer det nytt från apple som alltid legat i framkant med nytänkande.