måndag 1 mars 2010

Nytt och gammalt


Läsekretsen tycktes uppskatta det gamla tidningsurklipp som jag levererade igår. Så jag fortsätter. Boken och alla artiklar där runt kanske jag återkommer till. Men till den här artikeln från 1997 kom en fotograf från Nyheterna och tog en bild medan reportern, min gamle klasskamrat från gymnasiet, gjorde en telefonare.


Jag brukar regelbundet skicka in lite pressmeddelanden till tidningarna från bland annat Hamnmagasinets Vänner där jag är sekreterare sedan många år. Ibland blir det bara en liten notis, men ibland slår tidningarna på stort. Lite kul att de här använder en fyra år gammal bild som om den vore ny och kör mitt pressmeddelande rakt av där jag citerar mig själv och rabblar massor med siffror. Idag skriver jag kortare och bättre pressmeddelanden.

Inga kommentarer: