torsdag 20 oktober 2011

Bilderna i programkatalogen

Sedan sommarlovet tog slut så har jag vid sidan om undervisandet tagit mängder med bilder till skolans programkatalog – alltså den katalog där Mönsteråsgymnasiet och våra olika program presenteras. Vid en snabbräkning fick jag det till drygt sextio bilder i katalogen och jag har tagit nästan femtio av dem. Mingelbilder på elever i arbete och en massa porträtt.

En av mina favoriter från katalogen är den här nedanför. Två dagar i rad satt jag framme vid katedern på en kollegas geografilektion med mitt 70–200 påskruvat och plockade bilder på eleverna när de gjorde en datoruppgift på google earth. Andra dagen slutade de bry sig om att jag var där och tog bilder och då blev bilderna toppen – fem av bilderna i katalogen är från detta tillfälle!

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag håller med! Jättefin bild!!

Veronica sa...

Det blev ju jättesnyggt! :)