måndag 6 april 2015

Bilder från senaste veckan


Senaste veckorna har plåtandet verkligen tagit fart efter en seg vinter. Under rubriken Senaste veckan så samlar jag och plockar några av veckans bilder. Börjar inlägget med ett par gaddar. Sprungit en del hos tandläkaren de senaste veckorna och fixat till lite hål. Så nu ska jag väl klara mig några år framåt.



Katten tycker att det är jobbigt att sova när vårsolen tittar in genom fönstret. Han lägger ena framtassen över ögonen som solskydd. Jag tycker att han är söt.

Jag måste ta tag i kapitlet personlig hälsa och kondition. Cyklade två dagar i rad en runda. Andra dagen var låren ganska stumma så tredje dagen blev det en promenad i stället och nya muskler som fick kämpa.



Ordning och reda på påskpyntet. Några av hönorna hade mormor och pyntade med som barn. Några av de andra grejerna gjorde jag och brorsan när vi gick i småskolan. Morsan förvarar detta ömt i små lådor med påskriften "Påsk". Själv är jag inte mycket för pynt...


Polaroidbilder är kul. Spännande att se bilden sakta växa fram.


Inga kommentarer: