söndag 11 september 2016

Veckans bilder #36


När jag tillfrisknat tillräckligt för att få gå ut så åkte jag bort till östra sidan av Gränsö och där över Gudingen i en glipa mellan holmarna så ser man rakt ut i ingenmansland. Sanden var fortfarande varm och jag gick barfota för att få känna det sista av sommaren.

Igår åkte jag in till Kalmar för att titta på Pridetåget. Tog med min X100 med telekonverter som jag knappt aldrig använder och det var ju inget smart alls. Vet inte vad jag ville ha för bilder, men nåt annorlunda, men jag kom hem med precis likadana bilder som alla andra pridebilder. Får väl skylla på att jag inte var riktigt frisk...

Däremot så tog jag även med min Instax-kamera. Tänkte att människor som går i Pride-tåget är snälla, och snälla människor är det kul att ge saker. Så jag tog en bunt polaroidbilder, på människor jag mötte, som jag gav bort. Det var mitt bidrag till Pride...



Inga kommentarer: