torsdag 5 oktober 2006

En singel är en singel är en singel...

Hittade en bloggare som med statistik konstaterar att det inte är så jäkla lätt att hitta en partner. Han noterar att det finns 2445 singeltjejer i passande ålder i Helsingborg.

Men efter att ha räknat bort de som röker, har barn, inte är blondiner, inte har jobb och så vidare så blir det 37 kvar som intresserar honom. Och av dessa har han redan träffat 22 stycken utan att tycke uppstått.

Läs det hela för det är jäkligt kul, men som sagt; en singel är en singel är en singel...

(Den desperata annonsen har inget med bloggen att göra, den hittade jag på annat håll.)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Annonsen till höger är ju ljuvlig ...

Anonym sa...

till vänster menar jag ...
Allt ska ju vara till vänster.
Det är bara min trötthet som strular till det :)

tomasrj sa...

Höger-vänster ja, det är inte lätt... I helgen när jag var ute och cyklade med hunden - draghunden med sele drar mig och cykeln - så gav jag fel kommande. Jag ropade "höger" varvid hunden vände sig om och tittade frågande på mig innan han vek av mot vänster... Han kunde vägen bättre än jag...

Anonym sa...

Hi hi! Det var kul:-)

Anonym sa...

Jo, men om man har en sådan bestämd bild av vad man ska ha, då får man skylla sig själv.
Kärleken är inget som kan beställas eller passas in i mallar. Försöker man med det blir man ofelbart besviken.

Kärleken smäller till precis som den vill.

tomasrj sa...

Ellis: I mitt fall så har det nog mest klickat... (Observera dubbeltydigheten.)

Nicke Grozdanovski sa...

ja... instämmer i att annonsen var uppiggande en dag som denna.

Anonym sa...

Det smäller när du minst anar det. ;)

Visst kan man ge sig ut och leta, det tycker jag absolut. Men att begränsa sig så att man till slut har en hel lista hur h*n inte får vara... då tror jag man lurar sig själv på en massa spännande!

tomasrj sa...

Jag kan avslöja att jag inte begränsar mig utan är ett hungrigt rovdjur som tar allt som kommer i min väg ;-) Så när jag minst anar...

Anonym sa...

Ellis är en klok kvinna!

Anonym sa...

Hihi! Hans inlägg var riktigt kul! Även annonsen här i din blogg.

Anonym sa...

*asg*

Det är farligt där nere i Kalmar, det hör jag det. ;-)

tomasrj sa...

Akta dig för att komma till smålandskusten ;-)

Jag har en gammal tjejkompis som brukar hävda att jag är så desperat att jag "kväver" tjejerna så de tröttnar innan det hinner hända nåt...

Anonym sa...

Sånt är inte bra, Tomas. Du får lugna dig lite. :-)

Inte ha så bråttom. Vänta lite med att visa de där rovdjurständerna. ;)

tomasrj sa...

Det säger hon också, men det är inte så lätt. Försök hålla en hanhund när en tik löper så vet du vad jag menar ;-)