söndag 19 juni 2016

Bilder från senaste veckan #24


Den gångna veckan har för min egen del präglats av avslutet med mina elever i år 9 som jag arbetat med de senaste åren. Vi har haft en fantastisk avslutningsvecka med sol, bad, god mat och häng och en avslutningsdag med mycket tårar. Jag kommer att sakna dem.

I fredags fick jag lite nya fotoprylar. Jag har köpt ett litet 50 mm-tele till min Fujifilm X100 och en smidig liten blixt som passar till alla mina små kompaktkameror. Jag håller på att lära mig grejerna. Tränar på sommaraktiviteterna som nu dragit igång. Det blir nog ännu en sommar när jag håller mig i hembygden med dagsutflykter och några enstaka längre turer utanför länsgränsen.


Gropie. Jag och en slingrande huggis som inte ville vara med...

Mina kära niondeklassare som nu går vidare.

Fina blommor.

Glad kisse.

Kronobäcksdagen.


Inga kommentarer: