lördag 29 september 2012

Så var jag slagen igen

Igår kände jag mig oförskämt pigg. Samtidigt, när jag fick stanna och vila halvvägs till brevlådan, så insåg jag att den lilla kondis jag hade innan jag blev sjuk inte finns kvar. Det var soligt och ljummet på eftermiddagen och jag var ute ett par tillfällen och gick lite, bara några hundra meter, men ändå. Jag var pigg, jag var fri och gjorde upp planer för helgen. Vaknade i natt och kunde jag knappt sova för huvudvärken och den varade hela förmiddagen. Och hela dagen har jag varit helt slut. Jag har sovit på förmiddagen och eftermiddagen och bara varit vaken och ätit lite. Om tre dagar ska jag tillbaka till arbetet... känns inte riktigt så idag...

Karolina och Henrik firar femårig bröllopsdag idag. Bilden tog jag för två år sen. Barnbilder är inte det lättaste och just den här bilden skrattade vi gott åt. Så småningom blev alla fyra fina på bild samtidigt.

Min fotomentor Lasse Strömberg har varit ett stöd i mitt fotograferande i fem, sex år. Jag har utvecklats väldigt mycket. Bilden tog han med min kamera när vi träffades i somras.

Härlig bild från balfotografering på försommaren i år.

Från Latitud 57:s efterfest.

Från Hamnfestivalen i somras.

Inga kommentarer: