söndag 3 maj 2015

Bilder från veckan som gått och en selfie #18


Återigen söndag och dags att summera senaste veckan med några bilder. Och alla bilder är från helgen. I morse klippte jag hår och trimmade skägg och då passar det ju med en selfie. Jag har ju som mål att ta minst en selfie i veckan och efter flera års träning så börjar jag nog närma mig målet :) 
I torsdags, valborgsmässoafton, talade jag till våren i Ålem. Tog en bild när de tände elden.

I fredags, första maj, så trotsade jag regnet och var ute och demonstrerade. Hade lust att skrika lite, men vågade inte, utan rättade in mig i ledet. Och sista bilden symboliserar att våren verkligen är här. Minnet verkar svika, eller tidsuppfattning eller nåt, men det är kul att åter få uppleva en vår. Hoppas inte det var den sista innan jag ska grävas ner.




Inga kommentarer: