onsdag 20 maj 2015

Några fotoalbum och lite solsken en onsdagskväll


Ger ett livstecken ifrån mig. Jag fotograferar nästan varje dag, men här ute på vischan så är det mest bara gräs, löv, pollen och kossor nu. Och nåt mer fotograferande har det inte blivit.

Plockade ut lite blandade bilder från ett random år som råkade bli 2013 och laddade upp hos Crimson. Sen var jag inne på Walters foto i Västervik och köpte ett par små album. Det blev tre små album som är lätta att plocka med och visa upp med lite blandade bilder. Tog med några porträtt från i vår också. Tvåhundra spänn för typ 40-50 bilder och album. Fotografier på papper är mycket roligare än på webben!



Och tittar jag in i spegeln så ser det ut som det är dags att plocka fram putsduken. Skulle kanske ta en trasa och gummiskrapa och gå över alla fönster. Några innanfönster har jag plockat bort, men inte i köket, där katten satt och tvättade sig vid åttatiden härom kvällen. Det är bara några månader på sommaren som solen orkar in genom köksfönstret på norrsidan. Runt midsommar är det sol in i köket ändra fram till halv tio på kvällen.

Sol i köket = sommar = älskade årstid. Bara lite drygt tre veckor till sommarlovet!


Inga kommentarer: