måndag 5 september 2016

Senaste veckan i bilder #35


Trodde inte att jag tog några bilder, men när jag tittar på veckans skörd så har det ändå blivit några stycken. Släpper kameran lite och sitter mest framför datorn och utvecklar mitt redigeringsarbete som jag slarvat med tidigare. Måste träna för att bli bättre!

Bland annat måste jag få fram nåt tiotal bilder ytterligare för att få klart det jag ska visa på Lofta Café under oktober månad. Framkallar hos Crimson och ramar själv.

Dragit på mig en förkylning. När eleverna kommer tillbaka till skolan efter sommarlov så tar de med sig lite virus från småsyskonens förskolor. Det slår aldrig fel, jag blir alltid förkyld i september... Men då kan man ju ligga i sängen med datorn på magen och redigera bilder en stund, innan febern slår till och man slocknar...









Inga kommentarer: