söndag 26 april 2015

Lite blandade möten och bilder från senaste veckan #17


Det har varit mycket arbete senaste veckan och jag har bara varit hemma typ varannan dag. Och varje gång som jag kommit hem så har det slagit mig hur naturen plötsligt exploderar. Nu blommar gullvivorna intill vitsippehaven och björkarna är utslagna och just nu håller lindarna på att slå ut sina blad i allén här utanför.

Översta bilden är från fotbollen igår. Blomstermåla besegrade IFK Oskarshamn. Bilden tog jag i halvtidspausen och då såg det minst sagt oklart ut. Gubbarna analyserar. Bilden här under från Gränsöbron i Västervik i måndags. Sen mina körsångarkollegor som skojar, fem minuter innan vi ska sjunga på biblioteket i Västervik. Därunder en selfie sent i fredags kväll och längst ner Parkgrillen i Mönsterås som ordnade min mat igår när jag inte orkade...



Iso 25600...


Inga kommentarer: