lördag 23 januari 2016

Veckans bilder #3

Nu snurrar det på så man blir fartblind. Ännu en vecka gången innan man knappt hunnit blinka. Minns knappt vad jag gjort under veckan – hållit mig inomhus. Jag gillar inte riktigt kylan. Kommunalskandalen har fortsatt snurra. Volvo har lanserat en reklamkampanj där man gör klart att mångfalden är en del av deras framgång. Kul för alla Volvoraggare! 

Allt mer tydlig blir också missunnsamheten. Jag förväntar mig inte att de tjugo procent bittra medborgare som stödjer SD ska hjälpa till med integrationsarbetet. Men det förvånar mig att de måste spy sin galla över alla de frivilliga som hjälper till med integrationsarbetet. Varför måste de bränna flyktingboenden? Varför måste de skrämma flyktingar? Varför måste de skriva en massa skit på sociala medier?





Inga kommentarer: