söndag 23 oktober 2016

Utställningen i Lofta avslutad

Nu är utställningen i Lofta nedplockad. Det var min första egna större utställning. Det finns en möjlighet att den kommer upp nån annanstans, men inget är bestämt i nuläget.

Jag passar på att framföra ett tack till Stefan och Mona som frågade mig och som bistått med tips, affischering och presskontakter, upphängning och nedplockning – ett fantastiskt stöd.

Jag vill också naturligtvis tacka Frank och Cécile på Lofta Caffè som funnits i bakgrunden och öppnat caféet för mig och vänner och visat sin gästfrihet. Nu under lågsäsong är det bara öppet på helgerna, Fotohöst är över och nu blir det akvareller från och med nästa helg. Rekommenderar ett besök och att ni äter eller fikar i Lofta!

Passar på att visa två av bilderna som jag först inte tänkte ta med, men när jag hade hängt upp dem så var det kanske de två bilderna som jag fått mest positiv uppskattning för. Jag själv har börjat älska bilderna, tjejen som jag såg i Kalmar som är grymt sexig och Radde med fokus i blicken på säck i boxningshallen i Oskarshamn. Kul också att läsa vad besökarna skrivit i gästboken.




Inga kommentarer: