söndag 3 juli 2016

Bilder från senaste veckan #26


Söndag, tror jag...? Dagarna smälter ihop i semestertider och blir ett enda långt flöde av lata dagar. Igår jobbade jag faktiskt. Gjorde ett ganska omfattande fotojobb. Intensivt under några få timmar med 35 pojkar i tioårsåldern. Det ska bli en bok under hösten och kanske jag visar nåt därifrån senare...

Överst ser ni tre bilder som jag tar med till Gerillautställningen vid Båtsmansgränd i Västervik fredag den 15 juli. Just de här tre bilderna tänker jag inte ställa ut, men det är artister som mycket väl kan dyka upp på Visfestivalen som pågår samtidigt, och skulle de passera vår utställning så har jag spontanpresenter färdiga :)

De övriga bilderna här i inlägget är förutom selfien, rosblad som blåst eller regnat ner. Kissen verkar ha dragit på utflykt, har varit borta ett dygn nu. Jag var en stund på auktion idag. Och sist en stämningsbild från midsommaraftons kväll. Klockan var tjugo i elva och det var vindstilla och himlen mot väster var magisk. Det var varmt och hela kvällen var magisk. Såna där kvällar vill man att tiden ska stanna. Tills vidare får man försöka att inte glömma känslan.






Inga kommentarer: